Beklenen oldu! Rekabet Kurulu Spotify hakkında inceleme başlattı

Spotify Hakkında Rekabet Kurulu İnceleme Başlattı

Dünya çapında milyonlarca kullanıcıya sahip olan dijital müzik platformu Spotify, Rekabet Kurulu tarafından yapılan inceleme başlatıldı. İsveç merkezli şirket hakkında başlatılan bu incelemede, müzik sektöründeki rekabetin olumsuz etkilendiği iddiaları üzerinde durulacak.

Spotify’ın Türkiye’deki stratejileri ve uygulamaları da detaylı bir şekilde incelenecek. Dijital müzik endüstrisinin devlerinden biri olan Spotify’ın, rakiplerini zor durumda bıraktığı ve sanatçılara ayrımcılık yaptığı yönündeki şikayetler üzerinde durulacak.

Ayrıca Spotify’ın bazı sanatçılara ayrıcalıklı görünürlük sağladığı, telif ücretlerinin adil olmayan bir şekilde dağıtıldığı iddiaları da incelenecek ve Rekabetin Korunması Hakkında Kanunu’nun ihlal edilip edilmediği araştırılacak.

Related Posts

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Dolar ve Euro güne nasıl başladı?

Gökyüzünde kripto çağı başlıyor

Emirates havayolları, ödeme yöntemlerine kripto para eklemek için ön anlaşma imzaladı.

Spot piyasada elektrik fiyatları! (09 Temmuz 2025)

Enerji Piyasaları İşletme AŞ verilerine göre, spot elektrik piyasasında işlem hacmi bugün düne göre yüzde 8,6 azalarak 2 milyar 107 milyon 279 bin 467 lira oldu. Gün öncesi piyasada bir megavatsaat elektriğin fiyatı, yarın için en yüksek saat 00.00 …

Yurt dışından alışverişte yeni dönem! Artık her ürünün bir muhatabı olacak

Ticaret Bakanı Ömer Bolat, e-ticarette yapay zeka destekli denetim sistemine geçileceğini ve Türkiye’ye satış yapan yabancı sitelere yerli temsilci zorunluluğu getirildiğini açıkladı.

Erdoğan ve emeklileri topa tuttu: Adam zam vermiyor ama biz hala alkışlıyoruz!

Artvin merkezde kurulan haftalık halk pazarındaki durgunluk esnafı zorluyor. Pazar esnafı, meyve fiyatlarındaki artıştan ve satış yapamamaktan şikâyetçi. Pazarcı Seydullah Kara, fiyatların yüksekliğine dikkat çekerek, “Pazarın en yüksek fiyatı ne …

Türk balı yılın ilk yarısında 41 ülkede sofralarda yer buldu

Türkiye’nin ihraç ürünleri arasında yer alan bal, yılın ilk 6 ayında ABD, Almanya ve Birleşik Krallık başta olmak üzere 41 ülkede ağızları tatlandırdı.